Kamis, September 06, 2007

Kelas Mendeco 3 macam Cake date 6hb Sept 2007

Setelah mengikuti kelas Cupcakes dan cookies decorating ahad kemarin, Ina yang cantik berkenan juga utk mengikuti kelas menghias 3 macam cake (edible image cake,barbie cake dan 3D cake) . buah dari kesabaran dan ketekunan ina dalam mendeco, tidaklah mengecewakan. jom kita tengok hasil karyanya yang sweet dan sangat creative ini :-) Ina berfoto sejenak dengan 3 buah cake yang baru selesai di deconya.

Ini Pula Photo Cake ina, cake didominasi colour pink yang lembut,serta sentuhan sedikit colour blue.deretan roses flower dibahagian bawah cake membuat cake ini semakin nampak istimewa.hasil deco dan pemakaian colour yang tepat membuat cake ini tampak sangat feminin,sesuai dengan senyum lembut putri tersayang. si kecil sabrina Photo Cake sangat sesuai untuk meriahkan lagi party2 kanak2 anda. berikan surprise yang terindah yg pastinya tak akan terlupakan oleh orang2 terkasih dalam hidup anda..
Menghias Barbie dengan fondant dan menggunakan airbrush technique for cake deco memang sangat menjimatkan masa,memudahkan pekerjaan anda dan juga menghasilkan mix colour yang unique.dalam kelas ini juga akan diajarkan bagaimana cara meng-carving body barbie sehingga nampak sesuai.
Doll Cake sangat sweet dengan permainan warna yang begitu creative!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin