Sabtu, September 08, 2007

Kelas Cupcakes And Cookies Deco 8hb Sept 2007

Ini cerita Anuar kepada saya...suatu kali anuar pernah masuk blog saya dan melihat-lihat gambar cupcakes yg telah selesai di deco..dalam hati anuar bertanya..apakah diapun dapat mendeco secantik gambar2 yang ada dalam blog ini..anuar memberanikan diri joint dalam kelas saya, dan ini firsttime pula saya menerima murid lelaki :-)) tapi cuba tengok..bangga betul saya dengan Anuar dan Azlina ini, walau firsttime belajar mendeco tapi cupcakes yang mereka hias sangat cantik dan kemas sekali Anuar dan Azlina bergambar bersama cupcakes yang mereka deco.
tengoklah cupcakes mereka..nampak kemas dan cute..terutama cupcakes bertema HARI RAYA dengan hiasan KETUPAT.
Macam2 cupcakes dan cookies yang di deco Anuar dan Azlina.
Berikut adalah comments daripada Anuar yang sungguh membuat saya sangat terharu :-)

Assalammualaikum,
Selamat Berpuasa juga kepada chef serta famili dan selamat bercuti ke indonesia.....
semoga chef maju terus dalam semua lapangan yang chef ceburi... dan kepada vivi selamat menempuh pmr..study rerajin, chef memang gempak giler, saya tak pernah join kelas deco se'best' chef...(cupcakes aritu pon saya tak makan lagi...tak sampai ati nak makan karya sendiri...hehehe)
ANUAR
Sep 17, 2007 12:42:00 AM

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin