Minggu, Februari 21, 2010

Email dari Student

Email ini dari my ex Student Asmaa, orangnya cantik,ramah dan sentiasa berhemah, tentu saya tidak akan pernah lupa padanya :-) pada saya, kebahagiaan saya adalah ketika sedikit ilmu cetek yg saya berikan ini dapat di manfaatkan dengan sebaik-baiknya dan boleh mendatangkan kebaikan pada semua orang terutama kepada student-student saya :-))pesan saya utk kesemua student-student yang pernah belajar di Loveliana cakes..untuk terus rajin dan tekun dalam berkarya.semoga Allah senantiasa melimpahkan rahmatnya utk kita semua Amin..

thanks Asmaa utk kiriman gambar roses buttercream yang cantik ini :-))
from jue yusoff
to lovelianacakes@gmail.com
date Thu, Feb 18, 2010 at 6:56 AM
subject Thank you my sifu....

Salam Kak Liana..
masih ingat tak asmaa yang datang bersama2 kak faridah,kak fauziah dan fairuz untuk menuntut ilmu ngan akak bulan disember lalu..sekarang saya dah mula memberanikan diri mengambil tempahan untuk pertunangan dan perkahwinan.Terima kasih atas segala tunjuk ajar kak liana yang sangat berguna untuk saya.

Semua kawan-kawan saya kagum tengok roses saya walaupun ianya masih lagi perlu diperbaiki, hihi.Segala pujian yang saya terima adalah buat kak Liana juga.

Thank you sooooo much once again Jika ada kelapangan,jemput la melawat ke blog saya
http://aunideluxecakes.blogspot.com/

1 komentar:

  1. saya kenal asmaa kat dalam kelas kak liana jugak...betul kate asmaa..kak liana mmg ajar yg kite boleh jadikan sumber pencarian ;D thanks kak yana...

    check out my site http://simplysweetened.blogspot.com

    BalasHapus

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin