Minggu, September 06, 2009

Intensive Decorating Class

Kelas Intensive Fullcake Decorating adalah yang paling banyak di minati oleh para student, bayangkan dengan fee yang sungguh jimat,setiap student boleh belajar secara intensive dan private mendeco 7 jenis design cake sekaligus.

Banyak pertanyaan yang ditujukan kepada saya, DAPATKAH setiap student belajar 3 atau 4 jenis kelas dalam masa 1 hari full? jawabnya adalah YES,DAPAT! selain karena jumlah student yang di hadkan, tdk terlalu byk dalam 1 kelas juga karena method2 yang kami ajarkan adalah method2 terbaru yang sangat mudah utk dipelajari. method yang dibawa dari negeri seberang yang tentunya tidak sama dengan method yg sudah ada disini...method belajar ini sangat menjimatkan masa serta menghasilkan hiasan2 cake yang sangat cantik,contohnya adalah Aznah dan ibunda tercinta yang walau sudah berusia namun masih bertenaga utk belajar sehari full dan saya bangga dengan beliau karena beliau dapat menyelesaikan semua pelajaran tepat masa dan hasilnya juga tdk mengecewakan saya. jadi kalau ibunda aznah sahaja dapat menguasai skill mendeco dalam masa yang singkat, apalagi anda yang masih muda usia :-))

kelas ini sesuai utk setiap individu yang zero knowledge dan ingin belajar dari basic sekali serta ingin berniaga dibidang cake decorating. kelas ini juga dihadiri oleh my lovely student dari segamat.Ainie.terharu saya apabila mendapat email dari Ainie.thanks All..jumpa lagi dikelas saya berikutnya yea..:-)
from ainie Mohamad
to lovelianacakes@gmail.com
date Tue, Jun 30, 2009 at 1:54 PM
subject Thank u sis

Assalamualaikum...

Terlebih dahulu saya ucapkan terima kasih banyak2 dengan tunjuk ajar yang telah diberikan. Semua orang di sini terpegun melihat hasil kecantikan kek-kek yang telah di deco. Gembiranya hati saya tak terkata. Seronok mendengar pujian dari setiap mulut yang melihat kek-kek tersebut.

Untuk pengetahuan kak liana, mereka bukan saja puji pada hiasan kek tapi mereka cukup suka dengan keenakan rasa kek dan krim nya. Memang sedap kata mereka. Terima kasih sekali lagi ye.

Oklah kak liana nanti kita bicara lagi ye. bye

Ainie
Photocake,novelty cake,barbie fondant cake,3 tier weddingcake yang di deco dengan method steamed buttercream,basketweave,semua nampak cantik.wah dah boleh dah buat bisnes nih :).
khas untuk kelas cupcakes saya memperbolehkan bebarapa student untuk join,tengoklah mereka happy dapat mendeco cupcakes yang cantik2..
Dalam kelas Cupcakes setiap student akan belajar secara hands on membuat pelbagai hiasan utk cupcakes dengan pelbagai pattern2 terbaru ( bukan hanya sekedar lukis2 atas cupcakes ya) tapi betul2 pattern yang boleh dijual. bahan2 yang digunakan bukan hanya buttercream melainkan juga fondant dan edible image selain itu juga dapat blajar membuat royal icing dan fancy cookies yang sesuai utk dijadikan Doorgift. sangat fun dan menyenangkan!!!

1 komentar:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin