Kamis, Juni 18, 2009

Ben10 Cake For Firdaus

percayakah anda,..bahawa sebijik cake hari jadi begitu banyak erti dan maknanya untuk seseorang ..ianya akan menjadi suatu hadiah sekaligus ingatan yang sangat indah sampai bila-bila..saya sangat tersentuh, apabila membaca email dan melihat keceriaan gambar2 firdaus yang di kirim oleh mamanya, Pn.Zaimah..
<
from Zaitul Huzaimah
to Loveliana Cakes
date thu, Jun 18, 2009 at 4:29 PM
subject Tempahan kek 15-06-2009

salam kak liana,

akak....saya zaimah yang order kek Ben 10 ada ular tu.saya nak ucapkan bebanyak tima kasih untuk akak yang sudi membuat kek yang sangat cantik dan tak pernah saya jumpa setakat ini.

Anak saya excited sangat bila tengok kek Ben 10 yang diminatinya.tak sabar dia nak celebrate kat sekolah dia.Kawan-kawan dia lagi excited,yang lucu sangat,sampai ada yang dah sambut birthday masih nak buat sekali lagi kerana kek diorang sebelum ni tak semeriah kek ni.

Saya pun tumpang gembira bila anak saya ucapkan" mama,tima kasih sebab mama buat birthday parti abang( panggilan utk anak ) kat sekolah .abg suka sangat kek Ben 10 yg mama beli ni.abg sayang mama."Dia minta next time birthday dia buat kek macam ni lagi.tak nak kek yg lain.

tima kasih sekali lagi untuk akak.semoga akak dimurahkan rezeki.amin...

Disini saya sertakan beberapa keping gambar utk tatapan akak.tq.
----------------------------------------------
Liana : Wa'alaikumsalam Pn.Zaimah..
point pertama untuk Firdaus,keberanian yang luar biasa utk bergambar dengan ular hahaha..(saya yg tua ni pun geli dengan ular hehehe) point kedua yang tak kalah pentingnya..
"keindahan budi bahasa yang sungguh menakjubkan dari seorang kanak-kanak, ketika firdaus mengucapkan terima kasih kepada mama tersayang yang telah menghadiahkan cake harijadi, very touching. terimakasih sekali lagi karena telah sudi order cake di Loveliana Cakes..:-))

Best Regards
Liana

1 komentar:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin