Minggu, Mei 03, 2009

Cupcakes & Fancy Cookies Class

from Nurul Ellina Zainal Abidin
to Loveliana Cakes
date Mon, May 4, 2009 at 6:17 PM
subject Kelas belajar Cupcakes

Salam Kak Ayu,
Thank You so much for the class yesterday..memang seronok sgt2 sampai tak terasa lapar walaupun saya tak mkn tengah hari lagi...
Really appreciate apa yang kak ayu ajar..mak saya pun tak sangka saya yg buat semua decoration tu hehe..dia ingat saya dah buat byk kali tapi saya kata saya 1st time try terus dpt buat:) thanks to u..
Mak dgn adik saya suka sgt cookies akak tu..diaorg ckp sedap..sampaikan adik saya pun nak join juga kelas tu..tengokla kalau dia jadi nk join 10 may ni ke..nanti sy bagi tau yer...
Saya ingat pun nk join juga kelas cake 10 may ni..RM 110 kan? Masih boleh join ke?
Seronok betul tgk blog akak..byk betul cake yg comel2...harapnya satu hari nanti saya pun boleh buat mcm tu juga...
Terharu dan juga happy apabila membaca email daripada nurul ini, karena kita dihargai, begitulah niat ikhlas saya utk bersungguh-sungguh berbagi skill kepada semua student,dan saya berdoa semoga mereka semua berjaya dengan semua yang di cita-citakanya. amin.
o, ya ada sesiapa yang berminat utk membeli cake lapis sarawak, kini available di loveliana cakes yea. sila order :-))

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin