Selasa, Mei 05, 2009

Cake Decorating Class

Semestinya hari isnin adalah hari cuti setelah "biasanya" saya bussy memanjang dari rabu,kamis,jumat,sabtu dan ahad utk menyiapkan pelbagai tempahan cake dan juga kelas jadi isnin adalah masa utk saya rehat :-)
Tetapi kak Sabariah dan Ina meminta saya membuatkan kelas private untuk mereka pada hari isnin ini dan memandangkan kak sabariah datang nun jauh dari gunung eh dari cameron highland dan ina dari seremban..tak sampai hati saya utk menghampakan niat mereka yang datang jauh2 utk belajar, sekiranya masih dapat saya tunaikan,inshaAllah akan laksanakan.seronoknya saya apabila mengajar kak sabariah yang begitu ceria dan ina yg sentiasa tersenyum..jadi inilah hasilnya 3 tier weddingcake dan cake lukis piping jelly bergambar sponge bob.sebaik sahaja kelas siap, petang itu juga saya mendapat email dari ina.

from aisey gurl
to Loveliana Cakes
date Mon, May 4, 2009 at 7:54 PM
subject kelas 3 tier wedding cakes

akak..ina da tau jln nk ke umah akak..klu ina ikot dr yummie xde la sesat cm td..hehehe 
anyway thanks sbb ajar..n nk tnye..ina minat pulak kt cookies td..akak blh ajar waktu mlm ker? mcm mula kol 8 cmtu..klu xblh xpe la..saje tnye..hehe 

Note : hehehe utk kesekian kali saya akan menerima ina datang belajar lagi hahaha ...:-))
jadi ketika isnin dah terpakai untuk buat kelas,plan nak rehat hari selasa pula tapi lagi2 saya tak kuasa menolak permintaan my ex student, wan yang dulu pernah attend dikelas cupcakes saya, so jadilah hari selasa di isi dengan kegiatan kelas private mengajar mendeco barbie doll cake dengan fondant..untuk wan,ina dan kak  Sabariah, timakaseh banyak2 sebab sudi join dalam kelas2 saya hehehe..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin