Jumat, Desember 19, 2008

Photocake for Ayu & Nurazriana

Terimakasih yang tak terhingga untuk Ayu Ruhayu, yang untuk kesekian kali telah mempercayakan kepada saya untuk membuatkan cake Universary beliau, saya coba buatkan cake dengan theme se-romantic mungkin,dengan taburan pink roses serta permainan blue dan yellow colour membuatkan cake ini nampak sweet..Happy Universary for Ayu N Hubby..:-))
Thanks juga utk Sakinah yang order Photocake utk meriahkan party hari jadi anakda tercinta Nurazriana yang ke 5Th. happy sekali apabila Sakinah menyukai deco yang saya buat, cakenya cukup besar dengan size 14inc...

from ABDUL RASHID, Sakinah <sakinah_rashid@astro.com.my>

toLoveliana Cakes <lovelianacakes@gmail.com>
dateWed, Dec 31, 2008 at 5:16 PM

subject a'kum

Hai kak,Thanks for a lovely cake.Anak saya Yana happy sangat bila tengok cake nie.Birthday party Yana meriah n saya happy bila tengok Yana seronok sangat dengan birthday cakenya heheh......

P/S: saya nak letak comment dalam website akak tapi x boleh.

Thanks & Regards,Sakinah Abdul Rashid

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin