Selasa, September 16, 2008

Photocake for Yasmeen

Thanks to my regular customer Aniey cantik yang sudah menempah photocake ini utk hari jadi yasmeen yg cute. saya buatkan sebijik cake coklat moist dengan hiasan gambar edible princess yang di combine dengan gambar yasmeen.dengan pilihan colour yang ceria untuk kanak-kanak perempuan..Alhamdulillah mama yasmeen sukaaa...:-))


Berikut adalah comment dari Aida /mama yasmeen

Aida said...
Askum..kak ayu...saya aida mama yasmeen. Thanks for the lovely cake..everyone love it..especially yasmeen..the party berjalan lancar dan tetamu semua puji cantik dan maybe ade yg nak tempah photcake jugak..terima kasih la..make the party happening..

Thanks a lot..

mama yasmeen
Aug 10, 2008 9:05:00 PM

------------------

Ayu Liana : Wa'alaikumsallam Aida..Alhamdulillah sekiranya Yasmeen dan tetamu suka..salam untuk yasmeen..selamat harijadi semuga yasmeen menjadi anak yang saleha dan cantik macam mama-nya yaaa..:-))

------------------------------------------------

Comment berikutnya dari http://www.cakecentral.com/

http://www.cakecentral.com/modules.php?name=gallery&file=displayimage&pid=1257718
kcw551 says:
This is wonderful! What little girl wouldn't love this?!?
August 23rd, 2008

ILE says:
very nice i like it. where would i get a edible image? do they sell a copy machine do you please my email ile316@aol.com thanx
September 1st, 2008

1 komentar:

  1. Askum..kak ayu...saya aida mama yasmeen. Tahnks for the lovely cake..everyone love it..especially yasmeen..the party berjalan lancar dan tetamu semua puji cantik dan maybe ade yg nak tempah photcake jugak..terima kasih la..make the party happening..

    Thanks a lot..mama yasmeen

    BalasHapus

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin