Minggu, Juli 20, 2008

Aneka tempahan

Tempahan sedondon, bday RAYHANNAH.Photocake dengan gambar Rayhannah with peincess dan juga cupcakes dengan haisan gambar princess :-))
From: "[Ayu] Ruhayu Razali" Add to Address Book Add Mobile Alert
To:"Loveliana"
Subject:Birthday Cake Rayhannah
Date: Wed, 30 Jul 2008 14:28:20 +0800

Assalammualaikum.

Kak Liana.
TERIMA KASIH atas birthday cake Rayhannah yang amat cantik sehingga kami sayang nak potong (hehe) & of course SEDAPPP bangat. Full of chocolate & teksture mmg very nice. Budak2 suka and tetamu (parent) pun puji cake cantik dan sgt sedap. Majlis yg hanya dibuat kecil-kecilan and sederhana tampak lebih meriah. Cake lain dari yang lain. Ada guess yang impress & tertanya2 mcm mana photo Rayhannah boleh dibuat di atas cake. Ayu pon tak reti nak jawab. Hehehe

Sekali lagi Liana, kami sekeluarga mengucapkan TERIMA KASIH kerana membuatkan majlis hari lahir Rayhannah lebih bermakna dan ia kenangan yang terindah. InsyaALLAH dilain masa ayu brminat nak repeat order for other occasion in future and will recomend pada kawan2 yang lain.
Mcm teringin plak nak blajar buat cake & mendeco... hahaha....insyaALLAH.

THANKS A LOT
Keep up ur good work.

Ikhlas dari kami - ayu - rayhannah - mijie.
Liana :
Wa'alaikumsalam Ruhayu
tersenyum bahagia dan terharu dengan komen yang sungguh ikhlas dari ayu..sungguh beruntung Rayhannah mempunyai ibu seperti ayu yang begitu tinggi budi bahasanya :-))

akakpun mengucapkan banyak2 terimakasih. segala doa dan syukur kehadirat ALLAH. doa akak , semuga raihannah Menjadi anak yang solehah dan taat kepada ibu bapa. amiin..

King Regards
Liana
--------------------------------------
3 Tingkat wedding cake dari fondant dengan tema orange and white.kini setiap tempahan wedding /cupcakes , setiap customer boleh memakai cake stand terbaru kami.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin