Jumat, Februari 15, 2008

Flower cake di hujung Minggu I

Sabtu yang ceria di ramaikan dengan kehadiran saodah, laily dan Effa utk joint dalam kelas full Cake Decorating.
Hasil karya para peserta,ada Basketweave,Photocake dan Cupcakes
Sebelum pulang sempat bergambar bersama dengan karya memasing,Effa,Saodah dan Laily Basketweave Flower by Effa
Basketweave with Handle by Laily

----- Original Message ----

From: Noor Effarizan mama_nabila2001@yahoo.com

To: Liana Deco loveliana23@yahoo.com.my

Sent: Sunday, February 17, 2008 1:11:57 AM

Assalamualaikum Kak Liana.
Seronok dapat blajar ngan akak. Tak sangka dalam dunia ni ada org penyabar mcm akak..
heheheh..maklumlah saya ni kadang lambat dapat..
Segala jasa baik akak takkan saya lupa. ...mmg saya gembira sangat...
dah lama saya bercita2 nak blajar deco ngan akak...
sekarang hati saya puas...insya-Allah..ada rezeki nak blajar kelas2 yg lain.

Salam,

Noor Effarizan Mat Satib

http://memoridaunpisang.fotopages.com (tempah kek anda disini)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin