Kamis, Februari 07, 2008

Tamu dari Penang dan Terengganu

Kelas Private Full Cake Decorating di Loveliana cake di ramaikan dengan kehadiran 3 orang dari Penang yaitu Zareena pemilik PG Cake Craft Penang,Balqis dan Parwin. Saya rasa happy apabila Zareena begitu menyukai Cupcakes yang di deconya sendiri :-)
From: "zarmg@tm.net.my" zarmg@tm.net.my
To: loveliana23@yahoo.com.my
Sent: Thursday, February 21, 2008 5:57:55 PM
Hai Liana, it's Zarina from Penang. I want to thank you for e-mailing me the photos of the cakes that Balkis, Parvin and I made in your class. I also want to take this opportunity to thank you for teaching us to make cake decoration in such a fun and easy way. You are a dedicated teacher and can teach your students patiently. By the way when are you conducting your class in S'pore?. I hope you will suceed in your career and may Allah bless you. I will call you when I come to Kuala Lumpur coz I need to order a few things from you. Hope to see Fifi too. Salam from me, Balkis and Pavin. Bye and take care.
Basketweave by Zarina
Bob The Builder by zarina


2 Tier Wedding Cake by Parwin (white), by Zarina (Pink) dan Balqis (Pink Purple) balqish dan parwin menyukai design wedding cake yang simple sahaja :-) Cupcakes by Naimah,zarina,parwin dan balqish
-------------------------------------------------------------------------------------
Thanks To kepada Naimah Yang telah datang jauh-jauh dari Terengganu utk joint dalam kelas Private Full Cake Decorating di Loveliana Cakes.saya terkesan sekali dengan kepintaran beliau yang begitu cepat menangkap pelajaran sehingga hasil cake deconya begitu cantik dan perfect!
2 Tier wedding cake Naimah diwarnakan dengan pink and white yang romantic,colour kesayangan Imah :-)

Mix Pink and Roses White, besar dan kecil membentuk sebuah hiasan wedding cake yang cantik!
Basketweave dengan colour red and white dan hiasan Roses sugarflower by Naimah
Naimah tersenyum manis dengan hasil karyanya..
----- Original Message ----
From: naiemah rodin naiem_0911@ccc.com
To: Loveliana loveliana23@yahoo.com.my
Sent: Thursday, February 14, 2008 9:28:09 AM
Subject: Kelas Full Cake Deco di Loveliana Cake's
"Alhamdulillah, hajat mah untuk belajar mendeco cake dengan kak ayu dah tercapai.. seperti anak murid yang lain, mah jugak nak ucapkan jutaan TQ atas ilmu yang dicurahkan.
Kak ayu memang guru yang terbaik mah pernah jumpa. orangnya penyabar dan xlokek dengan ilmu yang ada.. untuk yang berminat dengan decoration cake, jangan tangguh2 lagi.. datangla kelas kak ayu, memang best!!! ~^^~ lagipun resipi cake & ising yang diberi memang sedap, hingga menjilat jari!!!
Semua yang merasa cukup teruja and berminat untuk mengorder! hope ble wat bisnes la lepas ni.... Ermmm, untuk warga terengganu yang nak try mengorder cupcakes & wedding's cake blehla contact mah yekk, hehe
ok la, untuk kak ayu, moga dapat anugerah guru cemerlang in future and bisnes betambah maju. untuk fifi dan kak ayu TQ bebanyak, akak suke dengan kemesraan yang terjalin. untuk neighbor kak ayu, kak dina & anakandanya, TQ da susah payah mengantor mah dengan cake yang cute2 .
SARANGHAEYO!!! "
Liana wrote :
Hehehe mah..banyak terimakasih krn sudi joint dalam kelas akak.ok la utk warga terengganu yang berminat dengan design cake yg cantik dan sedap.sila order dengan anak buah saya yg sweet ini yeee..:-)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin