Minggu, November 25, 2007

Kelas Cupcakes and Cookies Decorating

Cupcakes yang dihias oleh Puan Nordzihad..cantik dengan permainan colour yang ceria


From: Nordzihad azie@xxxx.com.my

To: Loveliana loveliana23@yahoo.com.my

Sent: Tuesday, November 27, 2007 9:04:00 AM

Subject: kelas cc isnin 26 nov 07

Hai ayu,
Semalam adalah kenangan yang paling manis dah terindah dalam hidup saya.Tak pernah rasanya termimpi dapat pelajaran yg sungguh bermakna sekali.Rasa tak percaya saya dah pandai deco cupcake.Walaupun mula2 kekok, tapi saya berazam akan buat sampai pandai.

Ayu pun ramah sekali. Tak taula kenapa saya tak belajar dari dulu lagi. Kalau tau begitu fun dan seronok sekali dah lama saya belajar dengan ayu. Itula takut sangat tak dapat tangkap apa yang org ajar. Rupanya tak la begitu payah ye, nama pun belajar.Masa belajar tak sedar dari pagi tau2 dah petang je. Sampai tak ingat apa yg berlaku keliling.

Tahu tak ayu, lepas balik dari umah ayu semalam cupcake saya simpan terus dalam bilik dapur. Kunci siap pintu dia. Sebab kena tunggu asben balik pukul 9, nak tunjuk pada dia.Kalau anak saya nampak habisla kena ngap pukul 6 ptg tu.Bila tunjuk kat
anak apa lagi, semua kata cantiknya mama..mama wat ye..nak.nak...sekejap je dah abis 2 ketul. Cookis tu pulak, sekelip mata dah tamat, sebab cantik & manarik sungguh..Mama dia terkebil-kebil je, nasib baik dah ambik gambar..ha..ha..

Ayu, terima kasih banyak2 ye.Kalau ada masa saya kan ikuti kelas yg lain pulak.

Salam

Nordzihad

Ayu Liana : Alhamdulillah sekiranya kelas ini dapat bermanfaat untuk Puan, terimakasih saya yang tak terhingga kepada puan yang telah sudi joint dalam kelas saya, InsyaAllah dilain kelas kita akan berjumpa lagi :-)..salam untuk family,pastinya anak2 dirumah bangga dengan mamanya yang kini dah dapat menghias cupcakes yang cantik2 :-)

1 komentar:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin