Rabu, November 13, 2013

2 Days Intensive cake decorating class for beginner

awalnya student saya ,Rohaya betul betul zero knowledge dalam mendeco,namun minat dan keinginan untuk memulai perniagaan cake dari rumah membuatkan beliau bersemangat untuk join dalam kelas 2 days Intensive cake decorating class, Alhamdulillah after 2 hari belajar full secara personal, inilah hasil karya kak Rohaya berupa cake yang di deco sangat cantik, method dan tehnik yang mudah untuk dipelajari membuatkan anda fun mendeco cake dalam kelas ini. berminat? ok kelas selanjutnya adalah pada 
tarikh  22-23 November 2013 start pukul 11 am hingga 5-6 petang. 
Tempat di Bandar Baru Bangi. 
kami juga memberikan harga discount hebat untuk belajar dikelas personal. please email ke lovelianacakes@gmail.com or call/whatsapp/sms ke 0192504221 untuk info lebih lengkap.
Dalam kelas 2 days Intensive cake decorating anda bukan hanya belajar pelbagai cara dan tehnik yang mudah untuk menghias cake namun juga belajar bagaimana cara memulai bisnes sendiri dari rumah,dengan menggunakan peralatan yang sederhana dan anda juga akan belajar bagaimana cara menghitung cost dan menentukan harga jual cake anda. 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin