Minggu, Juli 10, 2011

Castle and Princess cake For Wan Ardina Hanania

Masih Ingat dengan My Lovely Customer, Pn.Yatie dari Secret Recipe http://loveliana-online.blogspot.com/2009/04/blog-post.html
sesungguhnya..surprise yang sangat indah bagi saya :-)  karena sebagai designer dari Secret Recipe, untuk kali kedua beliau mempercayakan pembuatan cake hari jadi putrinya yang cantik Wan Ardina Hanania dan Putranya yg cute Wan Sharf Amsyar kpd saya. jutaan terimakasih dan penghargaan setinggi-tingginya saya haturkan untuk Pn. Yatie dan Husband.
Yang membuat bahagia..saya menerima kiriman email yang sangat indah beserta gambar2 Bday Girl dan Boy yang cute..:-)

from eagle yatie 
to Loveliana Cakes
date Sun, Apr 10, 2011 at 9:12 PM
subject Re: Castle and princess birthday cake

Alhamdulillah, akak memang the best la! walaupun kek tak sama dari apa saya minta tapi akak buat lagi bagus dari yg saya request! ramai yg tanye kek special dari akak  ni tau! Sangat-sangat terima kasih dari yatie dan hubby! ;)  nia n amsyar really2 love it ;)

3 tier Castle and princess cake dipersembahkan utk Wan Ardina Hanania..
Ben10 Cake dipersembahkan utk Wan Sharf Amsyar 
Interesting!! party yang dirancang dengan sangat detail. berkonsepkan Princess dan Hero Ben10..saya yakin akan menjadi suatu kenangan yang sangat indah,yg akan sentiasa tertanam dalam memory b'day Girl dan Boy..congraz yaa..:-)

Wow..jom kite tengok lagi gambar2 yang lebih Glam di party Bday sang princess yang cantik ini..:-)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin