Kamis, Juni 30, 2011

Kelas Intensive Fullcake decorating

Loveliana Cakes, Enam tahun Full Time membuat kelas-kelas masakan dan cake decoration , di support oleh Pengalaman belajar di pelbagai negara dan pengajar-pegajar yang profesional dalam bidangnya..membuat kami berbangga telah melahirkan ratusan bahkan ribuan usahawan-usahawan yang berawal dari zero knowledge namun kini telah berjaya dalam perniagaan makanan dan cake. bagaimana dengan anda? mari pelajari tehnik dan method-method yang sangat mudah utk dipahami dalam kelas-kelas kami.

from shikin ekin
to Loveliana Cakes
date Mon, Nov 22, 2010 at 8:35 AM
subject Re: kelas fullcake deco
Salam Liana
Alhamdulillah akhirnya apa yang saya nak telah tercapai. Terima kasih banyak banyak kepada liana. Saya amat teruja dengan apa yang telah saya pelajari. Yang paling menyeronokan saya apabila semua yang impikan telah menjadi kenyataan/ Saya amat tertarik dengan deco barbie saya sendiri. ha ha ha... Cantik bangat... berbagai teknik telah saya pelajari termasuk tehnik steamed buttercream, menjadikan ilmu saya semakin berkembang. Pada mulanya saya fikirkan terlalu susah untuk mendeco kan sesuatu tetapi apabila belajar dengan liana teknik yang betul baru saya sedar dimana ada kemahuan di situ ada jalan. Kek Coklat juga menarik perhatian seisi rumah, Sedappp!!!. Belum lagi novelty cake Upin dan Ipin x sangka ye... saya boleh buat. Fancy cookies deco butterfly, anak saya .. princess kata so sweet, dengan pelbagai warna. Cantik sekali. .Bila sudah pengakhiran waktu... baru lah rasa letih tapi menyeronokan dengan semua yang telah saya pelajari. Terima kasih LIANA. I Love U.





from nadia fitri
to Loveliana Cakes
date Mon, Nov 29, 2010 at 5:30 PM
subject butter cream


Halo Bu Liana,

Butter creamnya enak, lho, rasanya gak terlalu manis dan gak bikin eneg. Sekar suka sekali sama cakenya, dia makan pas ulang bulan, tanggal 29, hari ini , pas usia 18 bulan. Kapan-kapan kalau sempat saya mau ikut kelas chocolate homemade...

Nadia

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin