Selasa, Mei 11, 2010

Cake Decorating Class- 8-9 May 2010

Jutaan terimakasih saya untuk kesemua student yang telah sudi datang dan belajar di Lovelianacakes,saya paham diluar sana, banyak orang yang meragukan apakah dalam masa 1 hari sahaja student yang zero knowledge dapat belajar mendeco cake dan mengerjakan banyak project cake dengan design yang berlainan dan saya bangga bahwa kesemua student saya  telah membuktikanya bahwa  dengan tehnik dan method yang sangat mudah yang kami ajarkan....mereka dapat belajar banyak hanya dalam masa satu atau dua hari sahaja

Salah satu student saya yang berjaya adalah eva, walau baru firsttime belajar mendeco namun dengan tehnik dan method yang sangat mudah yang kami ajarkan,eva boleh mendeco 5 design yang berlainan dalam masa satu hari sahaja..!!




Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin