Kamis, Maret 18, 2010

Kelas Intensive Fullcake Decorating

Kelas Intensive fullcake decorating 20 dan 21 februari 2010 dimeriahkan dengan kehadiran my lovely student dari jauh, Anna dari Kuantan, Nisya Dari negeri sembilan-Seremban, Azura my ex student yang sentiasa rajin mengikuti kelas-kelas di Loveliana cakes dan hasliza. dan dikarenakan Azura adalah seorang volunteer utk sebuah rumah kebajikan anak-anak yatim, maka saya dan azura sekaligus memulai project  membuat cake dan cupcakes utk disedekahkan kpd 50org anak-anak yatim yg 3 org diantaranya akan merayakan hari jadi, berapa bijik cake dan cupcakes yg kami buat? biarlah ia menjadi rahsia untuk saya dan azura hehehe.. tapi sungguh! saya amat berbangga hati dengan activity student saya ini, saya berharap di masa yang akan datang kami akan dapat bekerja sama lagi dan saya berharap semakin banyak anak-anak muda yang tergerak hatinya utk menjadi volunteer bagi sesama hamba Allah yang memerlukan bantuan.
Gembira saya menerima email dari Nisya, salah seorang student yang join dalam kelas kelmarin. mari kita baca emailnya bersama-sama yea :-)

from nisya madi
to lovelianacakes@gmail.com
date Thu, Feb 25, 2010 at 12:57 AM
subject Respond on intensive full cake course..

Salam kak liana..

Saya nisya dr sban student class intensive full cake last weekend (20&21 Feb 2010).
I really enjoy your class..byk ilmu yg nisya dpt dlm class akak..
btw, after your class nisya ada invite friends, relatives n neighbors dtg rumah n show them my hasil kerja..
sumer puji dgn kek2 yg dihias cantik tu..malah nisya dh dpt order tuk cupcakes..
thanks to you..
now, i follow you advise tuk wat bunga buttercream 30 pcs every day..
yep..practices make perfect..
 thanks to you again..

hope next time can join your chocolate class n akak x serik nk ajar nisya yg banyk x tau nie....

rgds,
nisya -sban 

Liana :
Wa'alaikumsalam Nisya
sayapun mengucapkan banyak2 terimakasih karena sudi join dalam kelas akak, InsyaAllah kelas chocolate praline akan dibuka dalam masa tidak lama lagi, tunggu..!! :-))

tarikh 21 februari 2010 pula semakin meriah dengan kehadiran siti habsah,eliza dan juliza..lihatlah wajah-wajah ceria mereka..dan bahagia saya dapat berkenalan dengan mereka semua..:-))

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin