Jumat, November 13, 2009

Kelas Cupcake/Cake Puspanita

Bagi anda yang bekerja. friday..selalunya ada masa yang agak lama untuk berehat, apa kata kita manfaatkan sejam dua ini untuk menambah skill dengan belajar seni menghias cake dan cupcakes? fun..menyenangkan dan anda dapat refresh sejenak dari stress pekerjaan...dan bila beruntung anda dapat membawa pulang lucky draw berupa cake yang sudah sedia di deco cantik, buah tangan dari saya :-))...
12 Nov 2009 saya di invite oleh Puspanita KLIA Holdings untuk mengadakan kelas hands on deco cupcakes dan demo mendeco cake di sela-sela masa utk rehat (start pukul 12 pm hingga 3 pm), hari yg indah,penuh dengan kegembiraan,tawa dan juga gurauan..hahaha..saya terkesan karena mereka semua begitu welcome dan begitu antusias mendeco cupcakes dan melihat cara2 mendeco cake yang saya demokan..akhir kata saya begitu menikmati saat2 yang indah bersama para puspanita yg cantik2 ini hahaha..jutaan terimakasih untuk ms.wawa yang telah menjadi host utk acara ini...o,ya bagi anda yang menyukai kain baju yang cantik2 bolehlah membeli di butik kepunyaan ms.wawa :-)) klik disini yea http://wawaboutique.fotopages.com/
beberapa aksi mendeco cake dan cupcakes ...saya tersenyum melihat keletah kawan2 yang begitu antusias mendeco....ada 2 bijik cake yang sudah sedia di deco utk dijadikan lucky draw
Nah inilah pemenang lucky draw yang beruntung..bestkan..bukan sahaja pulang dengan membawa ilmu dan cupcakes yg comel2 tapi juga cake yang cantik...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin