Sabtu, November 07, 2009

Handy Manny cake for IZ Daniel

Apapun design dan bentuk cake yang anda inginkan,InshaAllah kami akan mencuba sedaya upaya utk mewujudkanya, walau mungkin hasil cake tak 1000% sama dengan aslinya..maklumlah karena tangan yg tak sama, tapi kami akan berusaha semaksimal mungkin membuatkan cake yang terbaik utk anda :-)) , sila email ke lovelianacakes@gmail.com dengan menyebutkan nama,no tel,tarikh pick up dan budget anda.
Cake Handy Manny di order oleh airine juga utk hari jadi IZ Danniel. saya appreciated kpd ibu bapayg selalu menghadiahkan cake dengan pelbagai theme seperti ini untuk anak2.kelak ianya akan menjadi kenangan yg sangat indah bagi mereka sampai bila-bila :-)),
baru sekejap tadi saya mendapat email dari airine....

from clarissacloset
to Loveliana Cakes
date Mon, Nov 9, 2009 at 2:13 PM
subject Handy Manny & barbie cake

akak ....thanks buatkan kek yg comel utk anak2 saya. clarissa suka bukan main dapat kek princess, danniel pulak amat suka dgn box peralatan handy manny tu. ramai betul yg tanya kat mana saya buat tempahan kek ni. saya dah promote blog akak kat kawan2 yg datang. ramai yg berminat dgn deco kek akak ni.

thanks kak.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin