Sabtu, Juni 06, 2009

Kelas Private Intensive Fullcake Decorating

Seperti pengakuanya kepada saya, Halijah termasuk betul2 zero knowledge dalam mendeco, " ini pertama kalinya saya pegang piping bag kak"..katanya jujur..saya mengangguk angguk,memang pilihan yang tepat sekiranya nak belajar secara serius mendeco cake kena ambik kelas intensive, karena dalam kelas ini setiap student akan diajar dari basic dan detail sekali cara2 menfhasilkan hiasan cake yang cantik dan kemas.pun dengan method yang sangat mudah dan menjimatkan masa, sangats esuai utk yang ingin berniaga.
Memandangkan jadual saya yang sudah sangat penuh dengan tempahan ( whoaa..rasanya sekarang ini activity tidur adalah sesuatu activity yg sangat mewah utk ku ekekeke)..saya hanya ambik maksimum 3 orang student sahaja utk belajar private kelas Fullcake decorating secara intensive di masa weekdays...so utk student2 yang sudah register kelas private intensive, sila segera bagi tarikh ngan cikgu yea. :-)).sehingga saya boleh sesuaikan dengan jadual saya pula..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin