Jumat, Juni 26, 2009

Intensive Decorating Class 25-26 June 09

Tarikh 25 dan 26 June 2009 Kelas Intensive fullcake decorating di hadiri oleh 3 sekawan, mas dari kelantan ,adila dan norihan dari kedah.dalam kelas ini ke 3 student belajar intensive secara private membuat 7 jenis design cake sekaligus selama 2 hari full. gembira saya apabila mendapat email-email dari student saya ini :-))
from Norrihan Arshad
to liana cakes
date : Mon, Jun 29, 2009 at 9:53 AM
subject RE: Salam kak liana.............
saya dah selamat sampai ke kedah pagi tadi pukul 3 am...bertolak dari puchong pukul 9pm... terima kasih sebab sudi terima saya belajar...mintak maaf kalau terlebih tanya atau terlambat pick up ajaran kakak sepanjang kelas..... Seronok belajar, kawan baru pun dapat.... kek2 tu tak sempat dibawa balik ke kedah sebab dah dimakan semuanya oleh budak2....
----------------------------------------------------------
from mas mohd
to Loveliana Cakes
date Sat, Jun 27, 2009 at 1:32 PM
subject salam

assalamualaikum kak liana..
mas dah selamat sampai ke rumah jam 5 pagi tadi. alhamdulillah kek semuanya selamat, kecuali basketweave yg rosak sedikit but still nampak rupa basket.terima kasih untuk semua ilmu yg kak liana ajar 2 hari lepas. rasa macam dream comes true, dah pandai deco kek sendiri.. lepas ni tak payah la beli kek di kedai lagi.. but yang best nya semalam tidur dalam kereta termimpi-mimpi buat bunga ros lagi.. nampaknya lepas ni mas kena banyak practice untuk buat bunga supaya lebih cantik macam yang kak liana buat.

once again thanks so much for everything you've taught me. next time kalau ada peluang lagi saya nak attend kelas kak liana yang lain pula. jangan lupa plan trip kita ke jakarta ye kak.. sampai jumpa lagi.. bye
dalam kelas ini juga dihadiri oleh student saya faiza yang menyambung kelas Fondant cake dan belajar membuat cake hantaran.
Para hubby yang mendampingi ikut active sebagai juru ambik gambar hehehe..ketiganya asik belajar membuat sendiri royal icing dan mendeco Fancy cookies.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin