Sabtu, Mei 23, 2009

Selamat Hari Guru

Photocake ini ditempah oleh my lovely customer, Pn. Zarina utk merayakan hari guru :-)..sengaja saya selipkan beberapa baris poem sebagai ungkapan penghargaan kepada guru yang telah banyak jasanya menurunkan ilmu kepada kita semua.

from Zarina Maasap
to Loveliana Cakes
date Wed, May 27, 2009 at 9:44 AM
subject BIRTHDAY CAKE

Pn Liana,

FYI, my daughter & others said all the teachers thank you to them for the very delicious & surprise all the kids also like it & finish it.
Sedap sangat!!!!

TQVM
Zarina Maasap
Cakap-cakap pasal hari guru,rasanya masih belum terlambat utk saya mengucapkan selamat hari guru kepada semua cikgu2,:-)) pada hari guru kelmarin ada beberapa student yang mengirimkan email dan mengucapkan selamat hari guru kepada saya, dan bahagianya saya apabila my student reza nani ( http://reza-nani-delite.blogspot.com/) menghadiahkan saya cupcakes yang sangat sedaaap dan cantik! (thanks All, saya cukup terharu, Alhamdulillah karena masih ada student yang sentiasa mengingati saya..) Ya Allah, Lindungilah dan mudahkanlah jalan bagi semua studentku..semoga mereka dapat berjaya seperti apa yang mereka cita2kan.amiin..

salah satu email yang saya terima dari my ex student, Huda/www.bakerylicious.blogspot.com

From: misz huda
Subject: to my dearest teacher
To: loveliana23@yahoo.com.my
Date: Friday, May 15, 2009, 12:50 PM

hye kak liana..

selamat hari guru buat kak liana..cikgu saya yang mengajar saya buat kek..
thanks sbb ajar saya cara mendeco kek dengan mudah sekali.kek nye juga sangat sedap.
sekarang saya sudah mula menjual hasil kek saya secara online.sebelum ni saya masih tak yakin nak buat kek.

thanks to kak liana

huda
www.bakerylicious.blogspot.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin