Selasa, Mei 19, 2009

Photocake for Zabid and Effa

I Wrote your name in the sky, but the wind blew it away..
I wrote your name in the sand but the waves washed it away...
I wrote your name in my heart, and forever it will stay...

Untuk Zabid dan Effa yang akan merayakan wedding Anniversary nya sengaja saya buatkan photocake dengan background langit biru dan poem yang cukup romantic , sekedar untuk menggambarkan betapa indah perjalanan kisah cinta mereka..
request customer utk letak pagar choc harus membuatkan saya extra kerja keras karena hari tu udara terlalu panas dan chocolate cepat sekali menjadi cair dan mudah patah , membuat saya agak nerveous..maybe karena terlalu nervous, saya malah membuat kesalahan ,terlupa utk letak nama effa..baru ingat setelah effa pick up cakenya, ayoyo..untungnya effa tak marah, aduh sorry dan banyak terimakasih effa, memang dasar otak sudah tua, hayaaa...InshaAllah dikemudian hari tak terulang lagi kesalahan ini.
from :effa shazatul 
to: Loveliana Cakes
date Mon, May 18, 2009 at 5:31 PM
subject tq..kak

salam kak..
mekasih byk2 kek yg cantik tu..he..he
walaupun nama saya xde its ok..suami betul2 surprise tgk kek tu..cantik dia kata..
mlm tu kwn2 n adik beradik yg dtg semua tnya psl kek..

Effa

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin