Selasa, Mei 12, 2009

Photocake for Danish Izwan

Sebetulnya saya ingin lebih banyak lagi menambahkan pelbagai detail deco pada photocake bergambar tom/jerry dan danish ini ,dan saya sudah menyiapkan gambar2 tom and jerry yang kiranya lebih sesuai utk diletak diatas cake ini sehingga nampak lebih cantik, akan tetapi karena customer awal2 dah menentukan sendiri size loyang cake dan gambarnya, maka saya tidak dapat berbuat banyak, gambar yang diberikan kepada saya sudah sarat dengan pelbagai bentuk dan warna sehingga kalau saya tambahkan lagi colour dan pelbagai deco dibahagian tepi akan nampak crowdet.dengan hanya menambahkan border ,tujuan saya adalah utk lebih focus melihat kepada gambar yg ada diatasnya sahaja.
Harga standard photocake seberat 2kg ++ choc moist rm.100.00 included dengan edible image,editing gambar,wording dan deco steamed buttercream.caj tambahan akan dikenakan sekiranya ada tambahan design dan hiasan lainnya misalnya strawberry,chocolate,etc/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin