Jumat, Mei 22, 2009

Kelas Cake Decorating

Pada awalnya Pn. Kamariah adalah my customer tetapi karena beliau juga minat mendeco maka beliau attend dalam kelas private mendeco cake di Loveliana cakes.ini adalah first time beliau belajar mendeco dan ternyata hasilnya tdk mengecewakan saya..
berikut adalah email dari Kamariah setelah attend dalam kelas saya kelmarin :-))

from Kamariah Mahmud
to Loveliana Cakes
date Mon, May 25, 2009 at 10:57 AM
Salam,K Liana
thank di atas ilmu yang akak curahkan. 
Nabilah dan sepupunya happy bila dapat kek 2. 
Hubby pun terkejut sampai tak percaya yang deco rumput tu saya yang buat sampai berulang kali tanya betul ke saya buat atau akak.
Di opis pun sama, bila tengok gambar masing masing kata rumitnya..

Tq.
kamariah

Liana :
sama2 Kamariah..memang bagi yang belum tahu, cake2 saya nampak complicated dan rumit yea hehehe tapi bila dah attend kelas dan cuba buat sendiri ternyata sangat mudah dan menjimatkan masa kan hehehe..
3D Cake by.Kamariah
Inilah Novelty Cake yang membuat husband kamariah terheran heran..macam mana buat rumput? betulkan isterinya yang deco hehehe..tentu sahaja..gbr  Kamariah bersama cake2nya yang cantik.
Dalam kelas private ini hadir pula

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin