Selasa, April 21, 2009

Purse Cake

Barangkali dengan menggunakan Fondant, pekerjaan saya akan lebih mudah utk membuat Purse cake ini, tapi seperti biasa, saya sangat menyukai cabaran utk membuat sesuatu yang baru,purse cake dan roses flower ini saya deco dengan menggunakan kaedah steamed buttercream dan walau hasilnya tak lah sekemas Fondant, dimata saya ok lah..yang utamanya, saya dapat pastikan 100% Purse cake ini dapat dinikmati kesedapannya oleh customer saya ertinya  tiada yang akan terbuang percuma :-))..saya gunakan pearl colour utk mewarnakan purse dan pearl pink utk mewarnakan roses flower.sedangkan utk katup pembuka purse bahagian atas digunakan gold colour.

MyCuppyCupCake said...

Ayu,

cantik cantik. something new la..

2 komentar:

  1. Ayu,

    cantik cantik. something new la..

    BalasHapus
  2. Kak Yul memang creative...always come with new idea...yeslah...presentable! gitu....always like to surf your blog...

    BalasHapus

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin