Minggu, April 26, 2009

3 Tier N Cupcakes Class

Selalu saya tanamkan keyakinan kepada setiap my student, bahwa cake yang mereka deco sebetulnya cukup layak untuk dijual kembali dan Alhamdulillah Liza salah satu dari 3 studentsaya  yang attend dalam kelas 3 tier weddingcake 25 april kelmarin, sudah membuktikan-nya,..siap sahaja kelas, dah ada customer yang menunggu utk membeli cakenya..Best Kan..:-))..ini membuktikan dengan method yang mudah untuk dipelajari , anda boleh belajar dengan cepat dan menjimatkan masa, hasilnya pun cantik,sedap dan mudah utk dijual..!!
ketiga trio Puff Girl ,Fatima,Liza dan fara, tersenyum Happy dengan weding cake masing-masing..
esuknya 26-4-2009 Fatima kembali join dalam kelas Cupcakes dan Fancy cookies dan membawa kabar bahagian utk saya , " kak, weddingcake yang saya buat semalam sedapnyeerrr kak..!"
Kelas Cupcakes dan Fancy Cookies kembali meriah dan Fun dengan kehadiran semua student yang ceria..belajar sambil bergurau senda,tak lupa pulang bawa hasil yang cukup memuaskan mata :-))tak lupa saya ucapkan terimakasih utk student saya yasmine dari Pulau Penang serta kak ju dari Kemamam terengganu,yang dah jauh2 datang hanya utk join dalam kelas saya..thanks All..jangan serik untuk datang lagi yea :-))...
Tengoklah semua student saya nie, tekun belajar dan rajin semua hehehe.."Aii..saya yang buat ke nie?" jerit gembira seorang student yang baru kali ini join dalam kelas mendeco, seakan tak percaya ,sekarang dah boleh deco cupcakes pelbagai design dengan cantik nya..!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin