Senin, Maret 30, 2009

Photocake Number One

Cake number one untuk si kembar Bday Boy yang merayakan hari jadinya yang pertama,..request customer letak gambar Upin dan Ipin (plus logo chelsea club) ,setelah puas mencari2, akhirnya saya temukan juga gambar yg sesuai iaitu gambar upin yang tengah memegang bola,sesuai sangat dengan request customer yang nak letak logo chelsea club tu :-))
Happy Bday utk si kembar Adam Hazriq & Adam Haikal...(pasti best punya anak kembar kan..:-))
Photocake bertema Liverpool pula di order Dr,Nadeeya nak bagi surprise husband tercinte :-))..dan terimakasih banyak saya ucapkan utk Pn.Emmy yang telah order photocake bertema Cars utk hari jadi Bday Boy Luth Izzazty yang ke 4 Th. Alhamdulillah..tiada henti saya mengucap syukur kepada Allah, sekiranya semua customer cukup puas dengan cake yang telah di order, berikut email dari Pn.Emmy yang saya terima tadi :-)..

from Emmy Aida meaida@yahoo.com>

to Loveliana Cakes lovelianacakes@gmail.com>
dateTue, Mar 31, 2009 at 12:38 PM

subject Re: kek cars

Salam.. Liana, anak saya excited betul tgk kek gambar kartun feberet dia. Semua org kata kek tu cantik. Rasanya pun sedap. Lembut dan moist la kek coklat tu... next time bolehla kami tempah lagi...

terima kasih. Emmy

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin