Selasa, Maret 24, 2009

Intensive Fullcake Decorating Class

Harus saya akui minggu2 terakhir ini,begitu banyak dugaan yg harus saya terima, terutama dengan sakitnya my mother, Alhamdulillah walau dengan situasi penuh kesedihan ini,saya tetap berusaha sekuat tenaga untuk tidak mengecewakan student2 saya dengan tetap membuatkan kelas-kelas intensive fullcake decorating bagi mereka. walau harus rela bertukar jadual,walau saya terpaksa harus pandai2 membagi masa yg sangat terbatas ini untuk mengajar dan juga merawat ibu saya. apa2pun saya mengucapkan banyak2 terimakasih dan really appreciated atas pengertian dari semua student2....ye lah..semua ini sudah ketentuan Allah..bukan atas dasar kesengajaan ..
Happynya saya apabila mengajar ke semua student2 saya ini, mereka semua taat dalam mengikuti arahan2 yang saya berikan..walau mereka dapat di categorykan sebagai zero knowledge namun cepat sekali dalam belajarnya,tengoklah hasil cake2 yang sudah mereka deco, cantiik dan pasti anda tak akan percaya bahawa ini semua dibuat oleh para beginner yang baru belajar mendeco cake ..kan..:-)
Cupcakes dan Novelty cakes
Norlida tertawa ceria bergambar bersama 3 tier weddingcake ,barbie dan cupcakes yang dipelajari hanya dalam masa 1 hari sahaja.
Dalam kelas Cupcakes pula,seramai 8 orang student saya begitu antusias dan bersemangat sekali mendeco cupcakes yang cantik2 ini..
believe or not, 3 tier weddingcake ini dibuat oleh norlida yang betul2 zero knowledge dalam mendeco, baru pertama kali nie belajar membuat flower dan steamed buttercream. Alhamdulillah hasilnya tdk mengecewakan saya :-))
Barbie cake nya juga cute dengan combine colour yang unique dan ceria..
Norlida sahaja boleh, kenapa anda tidak? jom join dalam kelas kami dan buktikan dengan method yg mudah dan Fun,anda akan menjadi pakar mendeco dalam masa yang singkat!!!
from Samihah Rhazali <samihah@vvv.gov.my
DateTue, Mar 24, 2009 at 3:49 PM
subject Sponge Cake mix

Salam,
Apa khabar? Rindu rasanya nak join kelas akak yang lain. Resipi butter cream dan guna kaedah steamed yg akak ajar menjadi. Begitu juga dgn resipi kek coklat, sedap!!!
Tksh byk2.
---------------------------------
from kyra abqara <kyra_abqara@yahoo.com>
to Loveliana Cakes <lovelianacakes@gmail.com>
dateTue, Mar 24, 2009 at 5:40 PM
subject : Payment for cupcake & fancy cookies class - Sun 22nd

assalamualaikum kak saya dh attend class hari tu, really having fun.. sy berminat nk join class Flower Basketwave, tp tiada dalam jadual. Macammana ya?
Wa'alaikumsalam Kyra dan samihah
sayapun mengucapkan banyak2 terimakasih karena dah sudi join dalam kelas saya :-))
kelas basketweave ada pada tarikh 28hb mac 2009.start pukul 11pg,sila join yea.
regards
Loveliana cakes

1 komentar:

  1. Kak thanks ajar banyak benda last week. nanti jumpa lagi minggu depan.
    lagi satu saya nak exchange link ni.
    sy dah link akak. nanti rajin2 lawatlah blog saya

    http://ayudilla.blogspot.com

    -wawa

    BalasHapus

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin