Minggu, Februari 22, 2009

Cupcakes & Fancy Cookies Class

Tengok sahaja wajah2 ceria dalam gbr ini, kita tau yang semua student saya ini begitu seronok belajar dalam kelas Cupcakes dan Fancy cookies.mereka adalah Datin Rohani,Zaimah,Alawiyah,Nonie,Izzati, dan Siti Juliana.Email yang di kirim oleh Datin Rohani sungguh membuat saya sangat bahagia.Alhamdulillah sekiranya ilmu mendeco ini dapat bermanfaat utk menyenangkan hati semua family :-))
fromro Hani <rohanisaim@xxx.com>
to lovelianacakes@gmail.com
date Sun, Feb 22, 2009 at 10:28 PM
subject Terima kasih

Assalamualaikum Pn Liana,
Saya bagi pihak 4 peserta lain yg menghadiri kelas deco cupcakes dan fancy cookies hari ini, mengucapkan berbanyak terima kasih kerana mengajar kami menghiasi cupcakes dan biskut. Kedua-dua cucu saya yg berumur satu dan 3 tahun terlalu teruja dgn cupcakes dan biskut yg saya bawa pulang.. terus saja mereka menerpanya.... terutamanya fancy biscuits dan baby doll serta photo cupcakes...hhmmmmm memang tak sia-sia saya mempelajarinya..

Terima kasih banyak sekali lagi dan wassalam.

SEMOGA SENTIASA DALAM RAHMAT ALLAH JUA...AMIN.
Datin Hjh. Rohani Saim

pelbagai jenis pattern Cupcakes yang sangat sesuai ukt dijadikan hantaran perkahwinan dapat dipelajari dengan sangat mudah di Loveliana Cakes, demikian juga belajar secara detail dan total membuat flower dari fondant dan buttercream.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin