Jumat, Februari 20, 2009

Intensive Fullcake Decorating Class

Dan karena di TERENGGANU pada hari jumat adalah hari cuti maka suriyana , student saya dari Terengganu ini memilih belajar di kelas Intensive Fullcake Decorating pada hari Jumat dan sabtu. Dalam kelas Intensive ini Su akan belajar mendeco 7 jenis kelas sekaligus selama 2 hari full.iatu : kelas Novelty cake,photocake,cupcakes,barbie fondant cake,basketweave,Fancy cookies dan 3 Tier wedding cake dengan method steamed Buttercream.
Pada Hari pertama ini, Su terpaksa harus start kelas pada pukul 12.30.dikarenakan beliau masih lagi tercari-cari rumah saya, Alhamdulillah walau kelas berakhir dalam pukul 5 petang, Su dah berhasil belajar mendeco secara hands on 3 design cake sekaligus, iaitu : Novelty cake, photocake dan Cupcakes.padahal ini adalah First time Su belajar mendeco...!!! Jangan heran yea,coz dengan method kami yang sangat mudah dan FUN..andapun dapat mendeco secantik cake ini dengan sangat mudahnya..

Dan kita patut tabik dengan adik kita yang satu nie,walau usia masih amat muda,masih 17th,namun semangat belajarnya tinggi sekali, sambil menunggu keputusan SPM,Izzati dari PERLIS juga join dalam kelas Intensive Fullcake Decorating selama 2 hari berturut-turut. nampak Izzati ceria sekali bergambar dengan novelty cake yang dibuatnya sendiri..
Novelty cake bertema princess by Su.Barbie yang di deco dengan Fondant by Su

Dalam kelas 3 Tier weddingcake dengan method steamed Buttercream join juga Izlin dan Azlin menemankan Su dan Izzati.lihatlah ada 15 cake yang telah mereka deco hanya dalam masa 1 hari sahaja.Fantastic kan..!!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin