Rabu, Januari 21, 2009

Intensive Fullcake Decorating Class

Setelah menyelesaikan 3 jenis kelas mendeco cake dihari pertama,(sila klik disini utk membaca kembali story mrk), kembali Sri dan Rita menyambung kelas Intensive Fullcake Decorating mereka pada tarikh 20 jan 2009 .Bagi seorang beginner seperti sri dan rita, menyelesaikan 4 jenis kelas mendeco sekaligus dalam masa setengah hari adalah fantastic..!!! tapi mereka dapat menyelesaikanya dengan baik! semua ini karena method yang kami ajarkan sangat mudah dan fun!!! lihat mereka begitu ceria dengan cake2 yang sudah siap di deco.. kelas dimulakan pada pukul 1 tengah hari dan selesai pada pukul 6 petang.
Dalam kelas ini pula,Ellis Join dalam 3 jenis kelas sekaligus iaitu kelas Basketweave, kelas Fancy cookies dan kelas mendeco cupcakes.tampak Ellis.Sri dan Rita dengan cake masing2 ditangan..
Photocake By Sri dan Rita yang sweet dengan theme colour blue utk hari jadi kanak2 laki-laki.
Cupcakes nan cantik2 ini di deco oleh ellis..sangat sesuai utk dijadikan hantaran perkahwinan, hari jadi, cukur jambul etc. ellis firtstime join dalam kelas mendeco cake. tapi dah dapat buat yang cantik2 kan.
Novelty Cake bertema naruto by Sri dan novelty cake bertema Ninja Turtle by Rita
Barbie Fondant cake yang di deco Sri dan Rita, sweet dengan 2 colour yang berbeza
Sebetulnya ada 3 cake hantaran bentuk basketweave,yang diatas adalah gambar cake basketweave yang di deco oleh ellis dan Sri,basketweave by rita saya tak sempat snap laa....sory yerr rita..:-((

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin