Rabu, Desember 10, 2008

Cake Decorating Class

Harus saya akui dengan jujur, hampir 98% student yang datang belajar di kelas2 saya adalah beginner,belajar dari A sampai z about bahan cake dan mendeconya, apa itu shortening,creamwell,etc etc..namun yang selalu membuat saya amat bahagia adalah hasil akhir karya2 yang mereka buat sungguh cantik, tak sangka terlahir dari tangan2 yang baru firsttime pegang nozzle, ini semua membuktikan bahawa method2 mendeco yg saya ajarkan sangat efektif, menjimatkan masa, mudah dan simple!! tidak percaya? jom join dalam kelas saya dan mari kita buktikanya..!! :-)motto kami "asal ada minat, semua orang dapat mendeco" tidak ada istilah keras tangan sekalipun :-)Ketiga student saya hari ini juga beginner, apalagi Azim yang memang baru pertama kalinya pegang nozle,begitupun dengan ayu yang sementara ini duduk di Kuwait dan pulang ke Malaysia utk cuti sekaligus join dalam kelas saya, ditemani oleh Nor dari sentul.
3 Tier wedding cake dengan method steamed buttercream dengan theme roses red hot and Photocake by Ayu, Cupcakes dan fancy cookies by Ayu,Nor dan Azim.
Percayakah anda weddingcake yg cantik ini terlahir dari tangan seorang beginner seperti ayu??hanya perlu masa 3 jam untuk mempelajari dan membuatnya dengan mudah!
Oh my God! cutenya baby booties tuu...
Pelbagai pattern deco cupcakes yang sangat menarik dan sesuai utk dijadikan wedding gift, door gift ect :-) ,anda akan diajar one to one utk membuat satu persatu hiasan cupcakes dari fondant/sugarpaste.buttercream dan edible image

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin