Sabtu, Desember 13, 2008

Intensive Fullcake Decorating Class

13 dan 14 Dec kelas Intensive Fullcake decorating yang saya adakan dimeriahkan dengan kehadiran Anita, Siti Hajar dan Yus dari Melaka, Normila dari roub Pahang dan Alima.serta ita dari puchong.tak lupa juga Azizah dari KLDalam kelas Intensive fullcake decorating ini setiap student akan belajar 7 jenis kelas sekaligus, mulai dari membuat cake hantaran bentuk Basketweave, membuat pelbagai jenis cake utk kanak-kanak dengan pelbagai theme iaitu Novelty cake, mendeco Barbie Cake dengan sugarpaste/roleld fondant, mendeco pelbagai jenis cupcakes untuk wedding gift,birthday, baby shower,etc, melukis fancy cookies dengan royal icing dengan pelbagai bentuk dan mendeco 3 tier weddingcake dengan method steamed buttercream..sangat lengkap, mudah , murah!!.
2008/12/15 nor azizah abdul wahab
Salam Liana,
Azizah nak ucapkan berbanyak terima kasih atas segala tunjuk ajar yang diberikan semalam semasa kelas steam buttercream. Anak-anak Azizah semuanya excited dan kagum dengan mamanya. Azizah berikan sedikit pada kawan-kawan & jiran untuk dirasa.

Resipi Loveliana cakes memang sedap. Tapi bila org bertanya harga untuk satu kek steam buttercream, ternganga Azizah nak jawab sebab tak tahu. Nak tanya Liana bagi tau agak-agak berapa kiranya untuk 1 kg. Kalau nak canggih2 Azizah recomendkan Loveliana Cakes la jawabnya.

Terima kasih.
Azizah
p/s - looking forward for any interesting baking class wi Loveliana in future


Waa..saya banjir email dari student2 saya yang telah berpuas hati dengan kelas2 yang mereka ambil, Alhamdulillah..sesungguhnya saya sangat bersyukur kepada Allah,sekiranya saya masih dapat berbagi skill saya yg tidak seberapa ini dan terimakasih saya kepada semua student yang telah sudi datang ke gubug saya..kepada para student saya berpesan utk selalu practice kat rumah yea..selalu rajin mengulang tehnik2 yang sudah diajarkan..ingat " practice make perfect!" jangan sia2kan wang yang sudah dikeluarkan utk belajar, sabar dan tabah, jgn lekas down, hilang mood, bila hasil yang dibuat tak cantik, cuba terus, sahut cabaran2 dari para customer dan doa saya semoga Ilmu ini membawa berkat dalam kehidupan kita .amiin..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin