Minggu, November 16, 2008

Weddingcake,Cuppies & Cookies Deco

Alhamdulillah saya mengucap syukur kepada Allah bahawa kelas-kelas Cake decorating terutama kelas cupcakes dan fancy cookies yg sentiasa saya adakan dihujung minggu mendapat sambutan hangat dari kawan2 semua...saya memohon berjuta maaf karena sebahagian pendaftaran terpaksa harus saya tolak dikarenakan tempat belajar yang sangat terhad..InsyaAllah nexttime, saya akan usahakan untuk dapat mencarikan tempat belajar yang lebih besar lagi sehingga dapat menampung lebih banyak student yang ingin belajar,untuk sementara ini saya hanya dapat menyarankan sekiranya nak join kelas, sila book tempat awal2 lagi yea..
Ahad 16 Nov 2008, pagi ahad yang ceria diawali dengan kelas membuat 3 tier wedding cake dengan method steamed buttercream yang di ikuti oleh JJ,Kak Fauziah dan Azizan.
Kelas ini dalah kali kedua kak fauziah join di kelas deco saya,setelah dahulu join dalam kelas cupcakes and fancy cookies ,kini kak fauziah join dalam kelas wedding cake, walau masih terhitung beginner cepat sahaja kak fauziah menyelesaikan project wedding cakenya..cantiik..

3 Tier weddingcake dengan method steamed buttercream by JJ,Azizan dan Kak Fauziah
Pukul 1 siang start kelas Cupcakes dan Fancy Cookies,nampak Ling, Yusfauliza, Azu dari Kuantan,JJ,Azreen,shima dan liza ahmad, satu lagi yang tak nampak adalah azizan.
Anda akan diajar sangat detail untuk membuat pelbagai hiasan dari sugarpaste/fondant,buttercream dan edible image sehingga layak untuk dijual kepada customer. garenti anda tidak akan rugi untuk join dalam kelas kami,dengan method yang sangat mudah dan cepat,anda akan dapat membuat pelbagai jenis design cupcakes yang cantik2 ini..
Cupcakes bertema princess sangat sesuai untuk meriahkan hari jadi Bday Girl..
Tak lupa cupcakes dengan hiasan gambar Ipin dan Upin yang tengah digemari kanak-kanak sekarang ini

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin