Jumat, November 28, 2008

Student dari Mallaca

Kelas Intensive Fullcake Decorating tarikh 28 Nov 2008 di kunjungi oleh student dari Mallaca, adik beradik Mariena dan Mazlin. Seperti student2 saya sebelumnya, kedua kakak adik ini juga betul-betul zero knowledge dalam hal mendeco, " baru kali ini kami belajar kak".kata Mazlin.
Walau zero klowledge, setelah belajar selama 1 hari di Loveliana cakes, Mariena dan Mazlin dapat menyelesaikan 4 project cake deco sekaligus. mana tak nya, kan belajar secara private dan hands on,setiap student akan diajar one to one sampai pandai..!!.puasss kan.. hehehe
Mariena sang kakak dengan Barbie Fondant cake dan Mazlin sang adik dengan cake hantaran Basketweave with handle dengan perpaduan colour yang lembut.
Barbie cantik di deco dengan Fondant by Mazlin.
Photocake bergambar anak-anak marina combine dengan gbr Barbie dan Photocake anak-anak Mazlin yang di combine dengan gambar Upin dan Ipin.sweet dengan hiasan roses flower. Hai..hai..satu hari belajar dah dapat buat roses yg cantik2 kaan..
Novelty Cake bertema Sponge Bob by Mazlin.pasti kanak-kanak menyukainya..:-)
Novelty cake By Mariena bertema DORA..teringinkah anda seperti mereka, dalam masa 1 hari belajar sudah dapat mendeco secantik ini..? JOM join di Loveliana cakes dan buktikan sendiri..!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin