Rabu, November 26, 2008

Intensive Fullcake Decorating Class

Percayalah bakat atau istilah "keras tangan" itu nomor kesepuluh dalam belajar mendeco cake, yang penting anda harus ada MINAT, sekiranya ada minat , maka segalanya akan jadi lebih mudah dan menyenangkan...Seperti Tasya yang baru kali ini first time belajar mendeco, betul2 first time, karena saya harus mengajarnya satu persatu dengan sangat detail ..tapi first time belajar pun, cake yang di deco oleh Tasya cantik2 kaaan..tak tanggung2 dalam masa beberapa jam sahaja, Tasya sanggup mendeco 3 buah cake sekaligus!!
Fairy Novelty cake by Tasya, ...bayangkanlah kalau masa dulu2..betapa simple Bday cake, kini kita dapat membuat cake yang cantik2 utk meriahkan hari jadi anak-anak kita..:-))tak payahlah order kat kedai lagi..jom buat sendiri lagi senang..hehehe..Cake hantaran Tasya bertema merah dan Photocake pula di hiasi gambar icing husband tercinta :-))...
Hari kedua tasya menyelesaikan 3 project cakenya,kali ini tasya membuat 3 Tier wedding cake dengan method steamed buttercream,Cupcakes decorating dan barbie Fondant cake.

Jadi siapa bilang beginner yg keras tangan pun tak dapat deco cake yang cantik2 nie? Tasya dah buktikan nya!!! dengan rahsia method mengajar yang mudah dan simple dari Loveliana cakes, andapun dapat mendeco cake yg cantik2 ini dalam masa yang singkat!!!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin