Kamis, Oktober 09, 2008

Kelas Intensive Cake Decorating

Seminggu setelah raya,saya sudah ditunggu oleh ke 3 student saya ini , ketiganya memang baru kali ini belajar mendeco, semuanya mulai dari zero. ada yana yang telah bersusah payah datang dari Pahang hanya utk join dalam kelas saya (thanks Yana :-)), ada seorang Doktor cantik yang walaupun sangat sibuk dengan pekerjaan-nya namun masih sempat join dalam kelas saya :-)) Doktor CT serta ada Shantie, seorang student yang kini tengah menyelesaikan program PhD nya di UPM namun masih menyempatkan diri utk belajar mendeco :-))..wow sungguh saya amat berbangga dengan ketiganya :-)...

Cake yang sudah di Deco oleh student, ada Barbie fondant cake, photocake, cupcakes dan cake hantaran bentuk Basketweave, Anda tak akan percaya semua cake ini di deco oleh student saya yg baru firsttime belajar mendeco mulai dari zero, namun hasilnya sungguh cantik !!!
Kelas Novelty Cakes
Kelas cupcakes Decorating
Novelty Cake by Shantie
Barbie fondant cake by Yana from Pahang
Barbie Fondant Cake by CT
Photocake by CT

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin