Minggu, Oktober 19, 2008

Intensive Fullcake Decorating Class

Sumpah!! saya dan Manjawati (student saya dari Melaka) memang mempunyai satu persamaan...sama2 gila!!! hahahaha..ertinya sama-sama gila mendeco sehingga tak ingat masa hehehe..dan baru kali ini saya betul2 tabik dengan student saya yang satu ini!..bayangkan walau baru first time belajar mendeco dengan saya,dalam masa sehari manjawati dapat mendeco 5 jenis cake sekaligus, saya sendiri geleng-geleng kepala kagum melihat semangatnya :-))...untungnya kelas intensive fullcake decorating kali ini hanya di ikuti oleh manjawati seorang ,sehingga saya dapat menumpukan perhatian saya sepenuhnya kepada beliau.. Tampak Manjawati bergambar didepan semua cake yang sudah siap beliau deco, 3 Tier weddingcake dengan method steamed buttercream,Barbie fondant cake,Basketweave,Photocake dan Novelty cake.kelas dimulaikan pada pukul 10.30pg dan selesai pukul 8 malam, sempat pula kami berbual dan lunch bersama...hari ini manjawati pulang ke Melaka dengan senyum ceria :-))

Dengan method mendeco yang sangat mudah untuk dipelajari di Loveliana Cakes, akan menjadikan anda pakar mendeco dalam sekejap!!! tidak percaya? sila join dalam kelas kami dan buktikan!!! :-)) Novelty Cake by Manjawati..sweet...:-) Pada sebelah pagi kelas saya sempat kedatangan seorang student iaitu Asfa untuk join sama dalam kelas Photocake dan Flower basketweave.
Cake yang dideco asfa dan manjawati ,Photocake dan basketweave Cake Hantaran bentuk basketweave by Asfa." saya nak join dalam kelas ayu karena saya nak pandai buat flower!" kata Asfa dan tersenyumlah beliau melihat bunga roses setaman didalam basketweave cakenya :-))

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin