Senin, Agustus 11, 2008

Karya My Student

Hari ini ,saya sangat terharu dan mata saya menjadi berkaca-kaca apabila membaca email dari salah seorang student saya,Zaliza..rasanya tiada hal yang dapat membahagiakan saya selain melihat semua student2 saya semakin berjaya! zaliza dulu pernah join dalam kelas Intensive fullcake decorating selama 2 hari di kelas saya dan Alhamdulillah saya bersyukur dihari paling bahagia dalam hidupnya, Zaliza dapat membuat sendiri cake hantaran perkahwinan-nya yang cantik ini.

itulah sebabnya mengapa saya meletakkan blog2 student saya didalam blog saya ini, tujuan-nya adalah utk terus memantau karya2 mereka dan sungguh! dari lubuk hati saya yang terdalam, saya sungguh bangga dengan kejayaan mereka sekarang, diantaranya malah ada yang sudah dapat berniaga...adalah suatu tanggungjawab moral bagi saya untuk terus memotivasi dan meyakinkan student2 saya, bahawa mereka pasti dapat membuat cake-cake yang istimewa ini..ikatan diantara kami, sebagai guru dan murid tidaklah terlerai begitu sahaja apabila kelas telah berakhir namun....akan terus terjalin dengan erat selama nya..:-))

Subject: my cake..
Date: Tue, 12 Aug 2008 11:58:16 +0800
From: "Zaliza Ramli - MCB"
To: "Loveliana" loveliana23@yahoo.com.my

Salam kak liana,

kak nie lah hasil cake hantaran saya hari tu.. walaupun tak seberapa tp saya puas hati sbb dpt buat sendiri... terima kasih byk2 atas tunjuk ajar akak yea..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin