Sabtu, Juli 05, 2008

Kelas Basketweave with Handle

Hari ini loveliana cakes keluar kandang hehehe..biasanya mengajar dikelas sendiri sekarang mengajar diluar pula..kebetulan sudah lama sekali sahabat saya,pemilik kedai bakery Yummy invite saya utk mengajar di kedainya..maka pergilah saya mengajar kesana ...kelas bermula dalam pukul 2.30.P.M dan berakhir pukul 4.30.P.M. beberapa student saya mengaku baru firsttime kali ini belajar mendeco. dan surprise! dengan method yang sangat simple dan mudah yang saya ajarkan kepada mereka. Alhamdulillah dalam masa yang singkat sahaja, mereka dapat mendeco cake hantaran secantik ini :-))
Parade peserta nampak happy posing dengan basketweave masing-masing :-))
suasana kelas,masing2 peserta nampak asik mendeco basketweave.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin