Jumat, Juli 11, 2008

Tamu dari Sabah

12 dan 13 juli yang meriah dengan kehadiran para student yang join dalam kelas intensive fullcake decorating selama 2 hari full. liana mengucapkan banyak2 terimakasih kepada para student , juga utk kak Normah yang sudah jauh2 datang dari sabah :-))..semoga kita dapat berjumpa di lain kelas berikutnya yaa...Nampak para student action dengan 3 tier wedding cakenya masing-masing.kak Rosnah,Kak Normah,Aida ithin, aida Haslina dan Nani adnan.
3 Tier wedding cake dengan method steamed buttercream by Kak Rosnah,Aida ithin dan Aida Haslina.
3 Tier Wedding By Nani adnan dan kak Normah from sabah.
3 Tier wedding cake dengan method steamed buttercream by Illa .

3 Tier wedding cake by kak Rosnah. happy hati saya, kali kedua join dalam kelas saya ,nampak sekali kak rosnah semakin confident dalam mendeco.syabas utk kak rosanh!!
3 Tier wedding cake dengan method steamed buttercream ini dibuat oleh salah satu student saya ,nanie adnan yg manja hehehe..memandangkan beliau baru firsttime belajar mendeco,saya ikut membantunya memasangkan corneli sahaja,sementara roses flower yang cantiki2 ini dibuat oleh nanie sendiri..tak sangka.sebagai beginner nanie dapat membuat flower sebegini cantiknya :-))
3 Tier wedding cake dengan tema red hot colour by Aida Haslina. sekiranya payah nak dapatkan colour merah yg menyerlah.satu tips dari saya. campurkan buttercream dengan icing sugar secukupnya dan kacau sebati dengan colour merah tersebut. 3 Tier wedding cake by Kak Normah sabah, tabik untuk semangat beliau dalam menimba ilmu, walau jauh sekalipun beliau sanggup datang dan tiada penat langsung selama 2 hari full bermain-main dengan buttercream :-))
Tak ketinggalan,kels cupcakes decorating di hadiri oleh Nany Adnan,kak normah, aida haslina,fara dan kakaknya.
pelbagai cupcakes yang sudah di deco cantik oleh para student ku :-))
selesai belajar mendeco cupcakes ,setiap student di bebaskan mendeco cupcakes dengan creativity masing-masing dan inilah hasilnya...cantik2 yah :-))

Kelas Intensive Fullcake decorating selama 2 hari full di hadiri oleh kak Normah,Aida haslina,Nany adnan dan Illa.
Karya student. basketweave with handle,barbie cake dan Novelty cake
Basketweave with handle
Yang ini pula parade miss universe eh miss barbie cake.:-))yg orange colour ini by Aida Haslina
Barbie cake by Illa,
Barbie cake by Nani
Barbie cake by Kak Normah from sabah
Novelty cake dengan tema princes bermain di garden :-))

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin