Jumat, Juni 13, 2008

Tamu dari Ulu Yam-Selangor

Kelas Private cake decorating selama 1 hari penuh boleh dibuat sekiranya anda berminat, wajib mengambil sedikitnya 3 jenis kelas sekaligus dan belajar secara private dan one to one sampai dapat, seperti yang di ikuti oleh Zida dari Ulum Yam - Selangor Ini. ini juga firsttime bagi zida belajar mendeco. kelas dimulakan pukul 11.30 am dan selesai dalam pukul 3 petang. anda terkejut? sangat cepat kan? karena hanya dalam masa beberapa jam sahaja Zida sudah dapat mendeco 2 jenis cake yang cantik sekaligus cupcakes dengan banyak pattern, mulai dari sugarpaste,buttercream dan edible image,pun begitu zida sempat belajar secara hands on membuat 2 jenis buttercream dan mendeco cake dari basic sekali. karena method-method mendeco yang kami ajarkan sangat simple dan mudah. akan menjadikan anda pakar mendeco dalam masa beberapa jam sahaja :-))
Novelty Cake ,basketweave dan pelbagai jenis cupcakes dengan pelbagai hiasan ini dibuat zida hanya dalam masa setengah hari sahaja.
Novelty cake bertema princess Cinderella
Alangkah happynya princess cinderella bermain ditaman penuh bunga , di temani suara music dan gemercik air sungai yang mengalir tenang .....:-))
Aneka Cupcakes dengan hiasan yang dibut daripada sugarpaste,buttercream dan edible image

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin