Jumat, Juni 27, 2008

Tamu dari Kedah

Jumat pagi ,liana kedatangan student dari Kedah. CT (wan kembang) hehehe..yang join dalam kelas intensive fullcake selama 2 hari, turut menemaninya adalah Raihan yang join dalam kelas basketweave dan cupcakes decorating, selain join dalam kelas intensive full cake decorating,CT juga join dalam kelas Jelly Cake. Jom kita nikmati keindahan dari cake2 yang sudah mereka deco ini :-))
Tengoklah CT dan Raihan tersenyum ceria, di hadapan mereka adalah basketweave by Raihan, dan jelly cake by CT yang sudah di deco cantik!..turut menemani ct adalah heronya yg handsome2 ini :-))
Pelbagai design cupcakes yang di deco dengan fondant,buttercream dan edible image by CT dan Raihan.
Dihari pertama Ct sudah mampu menyelesaikan project mendeco 4 design cake dalam masa yang singkat! dengan method yang mudah, akan menjadikan anda pakar mendeco dalam sekelip mata :-)),nampak basketweave with handle,photocake,barbie cake dan novelty cake by CT
Anda menyukai tantangan seperti CT ?walau masih dalam taraf belajar,liana tantang CT utk ikut membantu liana mendeco barbie cake yang di order custumer saya dan hasilnya tidak mengecewakan! barbie cake yan di deco CT cantik sekali,customer saya sukaaa...:-))
2 Tier wedding cake by CT..ini bukan chocolate ganache ya..melainkan buttercream biasa yang diberi chocolate emulco sehingga nampak berwarna cokelat, yg disapu keatas cake dengan menggunakan kaedah steamed buttercream. Novelty cake CT yang ceria bertema strawberry short cake
Photocake bergambar wajah CT yang cantik!!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin