Minggu, Juni 15, 2008

Castle, barbie dan Photocake

Minggu nie dapat orderan dari Pn.Aida berupa castle cake dengan barbie doll cake, tema purple and Pink. castlenya saya buat dengan mix colour purple and pink dan barbienya dominan colour pink. cake ini cukup besar sehingga memerlukan 2 orang untuk mengangkatnya. :-))

Selain join dalam kelas Fancy cookies kemaren, Fariza pula menempah Photocake ini utk merayakan father's day...photocake memang sangat tepat utk mengingatkan kembali dan meraikan saat-saat terindah dalam hidup anda bersama : sahabat, atau family tersayang..jom buat surprise utk mereka dan tak akan mungkin dapat terlupakan selamanya :-))
From:"Noor Fariza Jedris" Add to Address Book Add Mobile Alert
To:"Loveliana"
Subject:Fariza's photocake
Date:Wed, 18 Jun 2008 10:16:47 +0800

Dear K.Liana,

Thanks for the father's day photocake & juga utk kelas fancy cookies. Memang family sangat surprise dgn kek yg ada gambar kami sekeluarga sampai sayang nak potong & makan. Thank you so much.

Best regards,
Fariza

Liana :

Wa'alaikumsalam Fariza. thanks karena sudi join dalam kelas akak dan dah tempah photocake ini. sememangnya Sayapun selalu terkagum kagum dengan kemajuan teknology dalam dunia cake decorating :-)) rasanya tak terbayangkan gambar2 ini terbuat dari icing dan dapat dimakan :-))

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin