Kamis, Mei 29, 2008

Lagi,Tamu dari Penang

Kelas Intensive Fullcake Decorating selama 2 hari full di hadiri oleh Kak Zainab dari PENANG dan Itha dari KL. kelasnya ok banget..keduanya walau first time belajar mendeco cake namun cepat sekali menangkap module2 pelajaran yang diberikan..suka banget deh dengan Kak zainab,orangnya cantik dan awet mudaaa..hahahaha..

Dihari kedua, Kak Zainab dan Ita di temani dengan kehadiran Kak Khairul yang join dalam kelas Photocakes dan kak Julie serta Kak Normah dalam kelas Cupcakes Decorating dan Fancy Cookies,nampak Ita,Kak Julie dan kak Zainab bergambar bersama,sementara Kak Normah sudah terburu nak balik..takut kena "jam" katanya :-))
3 Tier wedding cake dengan hiasan orchid dan peony flower dengan nuasan colour purple by Kak Zainab.

Date: Sun, 8 Jun 2008 18:59:17 -0700 (PDT)
From: "zainab hasan"

To:loveliana23@yahoo.com.my

salam Ayu..ni baru berkesempatan nak guna PC selepas anak2 dah mula bersekolah..Terima kasih yg tak terhingga dari k Zai diatas layanan yg diberikan semasa kelas tempohari..juga dijamu dgn makanan yg enak2..takan dilupakan...separuh dari kek2 dibawa balik kePenang,kasi kat jiran2..semuanya kata sedap termasuk krimnya yg kurang manis dan MULUS gitu..hehe.Terima kasih atas segalanya..kesungguhan dan tanpa rasa jemu Ayu mengajar akan k Zai kenang sampai bila2....sampai kita jumpa lg..Insyaallah

K Zai - penang

Ayu Liana : Terharu betul bila baca email dari K Zai nie..kembali kasih kak..jangan lupa,nanti ayu pun nak cuti ke genting yaaa...hahahhaa.. Photocake ini dibuat oleh Ita, gambar tu semasa Ita jadi pengantin :-))....sekarang Ita dah ada anak 4 dah..tapi ita masih nampak cantik loo.. .. :-))

Cupcakes /Fancy Cookies yang cantik-cantik ini di deco oleh Kak Zainab,Kak Julie,Ita dan Kak Normah.
Wah Kak Khairul ini profile seorang isteri sayang suami loo..hehehe..dalam kelas photocake, Kak Khairul menghias cakenya dengan gambar photo icing suaminya tersayang :-))
2 Tier Wedding Cake yang romantic dengan hiasan roses Flower ini di Hias oleh Ita..perhatikan cake yang di sapu dengan method steamed buttercream..nampak mulus dan licin..Liana Terharu sekali kalau melihat gambar cake ini, benar2 kagum dengan ketulusan hati kak Zainab, walau beliau sedikit penat hari ini , namun tetap bersungguh-sungguh menghias cake yang di sapu dengan method steamed buttercream dan di hias pink roses ini, hanya untuk di hadiahkan kepada sahabatnya yang tengah sakit..sayang you kak..!!! hatimu mulia sekali!!!

Dihari pertama Kak Zainab dan Ita happy dapat mendeco 3 jenis Cake sekaligus.
Basketweave with handle, Barbie cake cover sugarpaste,dan novelty cake,di siapkan oelh Ita dan Kak zainab hanya dalam masa 1 hari sahaja.kelas bermula pukul 11.30 dan siap pukul 5 petang. Novelty Cake bertema Ariel By Ita..Cuteee..!!
Novelty Cake bertema Naruto by Kak Zainab.hahaha ada yang jeles lihat cake naruto ini :-))
Barbie cake cover Fondant by Ita..perhatikan campuran 2 kaler, pink dan purple di skirt barbie.dan juga hiasan embos rosesnya..
Barbie cake cover fondant by Kak Zainab...Barbie yang girlie nih hehehe

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin