Sabtu, April 26, 2008

Tamu Dari Brunei Darusallam

24 April 2008 saya kedatangan Tamu Istimewa dari Jauh, Hjh Suriaty Hj Idris atau lebih mesra dengan sebutan Pn.Sue dari Brunei, Darusallam,..sesuatu yang tidak saya duga sebetulnya..:-) rasa bahagia dan juga haru bercampur aduk dalam hati..Ya Allah betapa jauhnya student saya datang kali ini :-))..ini untuk kedua kalinya saya menerima student dari Brunei Darusallam setelah kehadiran Dina dalam kelas Cupcakes dahulu. Takjub dan juga bangga melihat semangat Pn.Sue utk belajar mendeco cake walau seharian beliau ada activity lain, jadilah kelas ini di mulaikan pukul 8 malam dan selesai pukul 11 malam.Pn.Sue mengambil kelas private mendeco Basketweave with handle,barbie cake with sugarpaste, cupcakes dan steamed buttercream
Diantara cake yang telah di deco oleh Pn.Sue adalah Basketweave with Handle
Barbie cake with sugarpaste
Cupcakes dengan aneka hiasan dari Fondant,buttercream dan edible image bergambar Power Rangers

Yang tak akan pernah lupa oleh saya adalah teriakan kecil Pn.Sue yang penuh takjub apabila melihat buttercream yang di siramkan di atas cake begitu cepat menjadi cantik dan licin "Aaa..liana, betapa mudahnya mendeco kalau begini",katanya happy..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin