Sabtu, April 26, 2008

Kelas Full Cake Decorating

Minggu yang sangat padat untuk saya :-) setelah 2 malam berturut mengajar Pn.Sue dari Brunei Darusallam,mengajar Aini dan rani dari kedah dan pahang, dan mengajar Fiza dan Nora dalam kelas full cake decorating selama 2 hari full.
Bicara pasal semangat saya begitu teruja dengan semua student-student yang pernah belajar di loveliana cakes, mereka semua kuat semangat, dan saya sungguh tabik dan appreciated , tak kira student yang sanggup datang dari jauh hanya untuk belajar di kelas saya dan juga kepada student saya yang datang dari KL sendiri,semua banyak cabaran-nya..Fiza sang ibu muda masih lagi mempunyai seorang baby comel berusia 2 bln serta Nora yang walaupun masih berstatus anak dara namun telah mempunyai kesadaran utk turun ke dapur untuk membuat cake2 yang cantik-cantik. Sungguh!, betapa bangganya saya dengan mereka semua!!!
Fiza dan Nora mengambil kelas full cake deco rating sebanyak 7 jenis deco yang dipelajari selama 2 hari full. Kepenatan itu terbayar sudah, seperti kata Nora, seakan telah lulus dari sekolah, lega dan bangga tiada terkira apabila melihat cake yang telah mereka hias.cantik! dan tak sangka semua cake ini di deco oleh fiza dan Nora yang baru pertama kali ini join dalam kelas cake decorating.

Seorang lagi student saya yg hanya joint dalam kelas photocake tak sempat saya snap gambarnya,maklum beliau terburu buru nak bawa balik cake nya untuk di tunjukkan kepada keluarga tersayang..
Photocake by Fiza,Nora
Baby Doll Cake (3D Cake ) by Nora
Wedding Cake,basketweave with handle dan novelty yang di deco Nora serta Fiza dihari pertama
Novelty Cake by Nora dan Fiza bertema Strawberry Shortcake
3 Tiers Wedding Cake by Fiza
3 Tiers Wedding Cake By Nora

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin