Rabu, Maret 05, 2008

Kelas Basic/ Full Cake Decorating

Kelas Basic Full Cake Decorating di Loveliana Cakes diawal bulan mac di tandai dengan hadirnya Zakiah,Noraini dan Mastura. kelas deco kali ini adalah first time bagi mereka bertiga.. ini kelas yang khusuk, agak senyap coz mereka begitu tekun mendeco cakenya masing2 :-)) Tersenyum ceria Nor,Zakiah dan Mastura dengan Barbie Cake yang cantik2 .
---------------------------------------------------
To: loveliana23@yahoo.com.my
From: "mastura ramli"
Date: Wed, 12 Mar 2008 23:17:53 -0700 (PDT)
Subject: TRIVIA - Tkasih pada Ayu

Ayu,

Terlebih dahulu nak ucapkan terima kasih banyak2 kerana mengajar kami dengan bersungguh2. Budi baik Cikgu Ayu amatlah saya hargai. Best sangat belajar dengan Ayu, sentiasa sabar dan berkongsi tips2 dan maklumat yang berguna untuk kami.

Saya balik dengan semangat berkobar2 untuk membuat cupcakes. Setakat hari ni, ahli keluarga dan rakan2 memuji cupcakes saya sedap. Cuma tang hiasan, perlu dimantapkan lagi.

Mastura Ramli

---------------------------------------
Ayu Liana : Kembali kasih mastura..semangatmu sangat saya hargai dan terus rajin practice dirumah yaa..jangan segan utk menghubungi saya.. sekiranya ada yang ingin ditanyakan :-)
keep in touch
!

Ornamen berupa ukiran yang sangat memikat,sesuai utk digayakan diatas wedding cake
Wedding Cake by Zakiah dengan hiasan roses mix pink and burgundy Basketweave with handle by Zakiah,tak sampai 2 jam membuatnya..
Barbie cake with fondant,fancy Cookies dan cupcakes yang di deco mereka bertiga

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin